MAGAZIN

Bosanac ogorčen smještajem u Ulcinju: “Pet dana sam platio 300 eura. Smještaj su mi doslovno uvalili”

• 6 Augusta, 2024
  • 0

“Jedne slike ti pokažu prilikom plaćanja i rezervacije a onda kad dođeš iznenadiš se u šta si došao”, kazao je on Redakciji portala Crna-Hronika javio se Bosanac koji

Redakciji portala Crna-Hronika javio se Bosanac koji je izrazio je ogorčenje zbog nesuglasica s turističkom agencijom koja je organizirala njegov odmor na moru. Prema njegovim navodima, smještaj koji je rezervirao putem agencije značajno se razlikovao od onoga što je bio predstavljen u promotivnim materijalima.

Gospodin iz Gračanice, koji se nedavno vratio s odmora, ističe da je smještaj bio u lošijem stanju od prikazanog u slikama i opisima koje je vidio prilikom rezervacije. Prema njegovim riječima, apartman je bio u lošem stanju, a mnogi od obećanih sadržaja nisu bili dostupni ili funkcionalni, uključujući i klima uređaj koji nije radio i neuredne sanitarije.

Gračanlija je naveo da je kontaktirao turističku agenciju iz Novog Travnika kako bi izrazio svoje nezadovoljstvo, ali da nije dobio adekvatnu pomoć niti kompenzaciju. “Ovo je bio totalni prekid očekivanja i stvarnosti,” izjavio je. “Očekivao sam kvalitetan odmor, a zapravo sam se suočio s neugodnostima i lošim uvjetima.”

Bosanac je apelirao na sve putnike da budu oprezni prilikom rezervacija i da se uvjere u tačne informacije prije nego što uplate svoj odmor.

“Platio sam 5 noći za ovu sobu. Nas troje (dvije odrasle osobe i malo dijete) smo spavali ovdje. 300 eura za 5 noći, ispadne noć 60 eura. Jedne slike ti pokažu prilikom plaćanja i rezervacije a onda kad dođeš iznenadiš se u šta si došao. Sa vlasnikom Nedžadom se sve dogovoriš preko Vibera i on ti pošalje ove prve slike. Tako ti zamaže oči što bi se reklo.

Objavite ovo da vidi narod da nije sve kako obećavaju. Znači ništa nije dogovoreno.

Kad izlaziš iz apartmana moraš izaći u 8h ujutro a autobus imaš tek u 16h. Ne mogu ja sa koferima na plažu, gdje ću sa stvarima? Šta ja da radim 8 sati sa malim djetetom sa stvarima? Odmah čim sam ušao u ovu rupu htio sam se vratiti. Ali mi je dijete dalo strpljenja jer sam najviše radi njega i otišao na more.

Evo kakva nam je soba prikazana.

Najtužnije je što ispred apartmana sjedi neka baba kao policajac. I kad kreneš negdje pita te, gdje ćeš ako ideš dalje moraš klimu isključiti. Provjerava kad i kako je klima uključena tj. isključena. Ako je uključena moraš se vratiti u apartman i isključiti klimu. Realno sve je bilo čisto sr*nje.

WC je u sklopu sobe ali je ovo zajednička kuhinja.

Ma samo želim opomenuti sve građane da ne nasjedaju na prevare kao što sam ja nasjeo. Umjesto da se odmorim, ja sam toliko ogorčen i ljut na sebe ali i na turističku agenciju. Nemaš se kome žaliti, nema zakona, nema države. Zato jedino imamo vas da se javno požalimo. To je to” – izjavio je čitatelj portala Crna-Hronika iz Gračanice.